GYAKORI KÉRDÉSEK
A gyémánt út pora film stream oldal szolgáltatója az ALKON PROJEKT Kft.
Az alábbi gyakori kérdésekre vonatkozó információt folyamatosan frissítjük.
Kérjük, hogy amennyiben felmerült problémájára nem talált választ, vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@agyemantutpora.hu email címen.
Hogyan tudom megvásárolni az online jegyemet?
A www.agyemantutpora.hu weboldalon, a „Jegyvásárlás” menüpontra kattintva, kérjük, válassza ki az Ön által megvásárolni kívánt jegyet, majd kattintson annak összegét tartalmazó gombra!
Az ezt követően megjelenő jegyvásárlási oldalon meg tudja határozni, hogy hány darab jegyet kíván vásárolni.
Ezután a „Jegyvásárlás” gombra kattintva, a következő oldalon láthatja a „kosárban” lévő jegyeit, valamint itt van lehetőség az alkotók támogatására is,
tetszőlegesen meghatározott összeggel.
A „Fizetés” gombra kattintva, a következő oldalon meg kell adnia számlázási adatait.
Kérjük, hogy amikor megadja a számlázáshoz szükséges adatokat, az e-mail címét pontosan írja be, mert a stream felületre történő belépéshez a vásárláskor megadott e-mail címet regisztráljuk.
A megadott e-mail címre kapja meg a jegyét és számláját, valamint ügyfélszolgálatunk erre az e-mail címre fog Önnek értesítést küldeni, ha a hozzáférése aktiválásra került.
A visszaigazoló emailben található linkre kattintva tudja megtekinteni a filmet.
Hogyan tudok belépni a stream felületre?
A jegyvásárlást követően, a megadott email címére egy üzenetet küldünk, melyben tájékoztatjuk Önt arról, hogy hozzáférését aktiváltuk. Ebben az emailben találja azt a linket, amellyel közvetlenül megtekintheti a filmet.
A linkre kattintva a A gyémánt út pora film stream felülete jelenik meg. A középen elhelyezett videó képén található piros színű gombbal tudja elindítani a filmet. A teljes képernyős nézet elérése érdekében, kattintson a jobb alsó sarokban lévő ikonra.
Hány alkalommal tudom megtekinteni a filmet?
Ön egy alkalommal jogosult megtekinteni A gyémánt út pora c. filmet.
Hány percig vagyok jogosult a stream felületen tartózkodni?
A film elindításától kezdődően összesen 50 percig tud a stream felületen tartózkodni.
Megállíthatom- e a filmet?
Igen, tetszőlegesen megállíthatja a filmet.
Előre, vagy hátra tekerhetem- e a filmet?
Nem.
Meddig érvényes a megvásárolt jegyem?
Megvásárolt jegyének birtokában Ön 2022. december 31. napjáig, egy alkalommal tekintheti meg a filmet.
Nem találom a belépéshez szükséges linket tartalmazó emailt.
Előfordulhat, hogy nem a beérkezett üzenetek között találja meg az aktiváló emailünket. Ebben az esetben, kérjük, ellenőrizze a Spam mappát!
A Spam mappában sem találom a megtekintéshez tartozó közvetlen linket.
Néhány esetben előfordulhat, hogy technikai okok miatt nem kapja meg email üzenetünket.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk az ugyfelszolgalat@agyemantutpora.hu email címen, hogy értesülhessünk a problémáról.
Amennyiben rendszerünkben sikeres és befejezett fizetést látunk, felületünkről közvetlenül (manuálisan) kiküldjük Önnek a linket tartalmazó emailt.
Melyik böngészővel tudom megnézni a filmet?
Bármelyik böngésző típussal le tudja játszani a filmet.
Nem tudom elindítani a filmet, nem tölt be a videó.
A stream megtekintéséhez átlagos internet kapcsolat elegendő. A link megnyitása után, egy film választó képernyő töltődik be, az előnézeti kép alatt egy „tovább” feliratra kattintva éri el a filmet. Amennyiben a kapott link megnyitása után Önnek nem jelenik meg a film választó képernyő, vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@agyemantutpora.hu email címen.
Nincs hangja a filmnek. Mi a teendő?
Időnként előfordul, hogy a stream lejátszásához szükséges codek nincs telepítve gépére. Ebben az esetben kérjük küldjön üzenetet az ugyfelszolgalat@agyemantutpora.hu e-mail címre és hozzáférését átállítjuk egy másik stream forrásra.
A „Belépési számot meghaladta” üzenetet kaptam. Hogyan tudom megtekinteni a filmet?
Alap esetben 3 belépést engedélyez a rendszer a jegyvásárók részére. Ha Ön esetleg több eszközön, több alkalommal próbált belépni a stream felületre és „Belépési számot meghaladta” üzenetet kap, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@agyemantutpora.hu email címen.
Adatainak birtokában (név, vásárláshoz tartozó email cím) manuálisan megemeljük a belépési számát és újra kiküldjük Önnek a belépéshez szükséges linket.
Okos TV-n szeretném megtekinteni a filmet. Hogyan tudom ezt megtenni?
Az okos televízión történő lejátszás többféle módon lehetséges:
- E-mail üzenetéből közvetlenül nyissa meg a kapott linket okos televízióján, vagy annak böngészőjét megnyitva navigáljon a https://online.agyemantutpora.hu
oldalra és adja meg manuálisan az e-mail címét és jegyazonosítóját.
- Nyissa meg tetszőleges eszközén a kapott linket, majd az okos televíziója operációs rendszerének megfelelő alkalmazással „adja át” a képernyőt.
Amennyiben problémájára nem talált választ, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@agyemantutpora.hu email címen.